As I awaken from the longest night

Lørdag, faen meg beste dagen i uka. Dagens agenda? Være lat, drikke te og kose meg med all jalla-maten og -snacksen jeg kjøpte tidligere i uka. Høre på god musikk, tenne lys, være glad. Mmmm. God helg!

Edit: Jeg glemte jo helt å si at jeg var Nordstrands hero of the night i natt! Kom subbende hjem etter å ha vært på Chateu Neuf, og så noe som hoppa rundt midt i veien. Fikk noia og tenkte det var en rottejævel, men nei nei nei. Pinnsvin! Etter det brukte jeg sikkert ti min på å gjete det i sikkerthet unna biler og alt skummelt og fælt. Stresset det måtte holde ut i de minuttene er bedre enn å bli dekor på et bildekk. Tenkte jeg da.

7 responses to “As I awaken from the longest night

  1. God helg! 8D

    Og.. Du har blitt glad i .gif filer. Win!

  2. Du er så FIN altså. Og nydelig krøller, aaw. Og så heldig det pinnsvinet var som møtte deg da, så det slapp å bli skvist! Pinnsvin er så fine dyr, men særlig glupe er de ikke. Og sånt blir man jo påkjørt av.

  3. heia!!! JEG SÅ OGSÅ ET PINNSVIN I OSLO!

Legg igjen en kommentar

