Take your time and look around, is this utopia you’ve found?

Den grønne chai-teen her er så god at jeg blir litt sint over at jeg ikke oppdaget den før. Da er den god, da. For det er ikke slik at jeg er lett å få sint eller noe, eheee. Men ja, tenkte bare å vise et lite utvalg av hva jeg koser meg med på en lørdagskveld. De små «peanøttballene», som egentlig er laget av ris etter det jeg skjønner, er kjempenam.

Bare drikke te og spise ting man ikke helt veit hva er. Det er litt godt å være hjemme alene noen ganger.

3 responses to “Take your time and look around, is this utopia you’ve found?

  1. Å så de var gode!:) kanskje jeg skal kjøpe de også da. Jeg er også hjemme alene og koser meg! eller egentlig er jeg ikke hjemme men i leiligheten til Liv og spiser alt de har i skapene hehe men det er diiiig

  2. Chaite er noe av det beste. Hvor har du fått tak i den?

Legg igjen en kommentar

