Beyond the horizon of the place we lived when we were young

Denne søndagen har vært en ukesavslutning i beste storby-stil, åhoi. Loppemarked, søndagslunsj, kino, sushi, hurra. Hvem som helst, jeg inviterer alle til Nordstrand på te denne uka. For jeg har kjøpt tidenes søteste te-sett på loppemarked i dag! Og suppe-sett, ikke minst. Te, suppe, alt som flyter, jeg serverer det. Kom kom.

Og snakker vi om ting som flyter, så åhooioi. Etter å ha albuekranglet med gamle damer om nips og norgesglass på loppemarked, ruslet nasjonens friske ungdom ned til en hybel for å spise lunsj. Midt oppe i steking av kjøttdeig og spaghettikoking dro noen plutselig fram en flaske Moët og vinglass, og boom, så var det sjampis-lunsj. Fin søndag. (Var forresten på Toy Story 3 i 3D også. Oss og unga. Vi lo mest.)

5 responses to “Beyond the horizon of the place we lived when we were young

  1. Awesome, godt valg av film! ^^, Jeg og kameraten min så den også da jeg besøkte han i Oslo, og tipper at vi óg hadde det gøyere enn samtlige i salen.

    Fryder meg også med tanken på at en barnefamilie bak oss stresset i ti minutter med å ordne plassene sine etter at jeg satt meg på plassen min. : >

    • Ahaha, tenker de var greit glade når de tok med kidsa for å se barnefilm, og endte opp en fyr på typ 3 meter :P Og hallo! MR. TORTILLAHEAD <3

  2. Såå kos! Har ikke vært på loppemarked denne høsten, jeg skammer meg!

    • Haha, må innrømme at jeg ikke har vært på noe slik de siste årene, men var kjempehyggelig. Man føler seg så heldig når man finner fine ting, for de er liksom så mye mer unike enn det man får i butikken.

  3. Hurra for Toy Story <3

Legg igjen en kommentar

