No amount of pointless days

Going home for the weekend, woho. Og tenkte jo som ivrig student at jeg bare skulle ta med en liten bok eller to, slik at jeg kunne bla litt gjennom det som er mest relevant for forelesningene neste uke. Haha, elsker at jeg endte med å omtrent pakke med meg et helt bibliotek. Heia, bonuspoeng for å være engasjert!

Åh, forresten. Leste i en artikkel her en dag, at for å holde forholdet fint med kjæresten burde man prøve nye ting og bringe nye inntrykk inn i forholdet. Så i går malte jeg på meg monobrow, og hoppet på kjæresten min som lå og leste i senga. Han vaska bort brynet mitt, og sa jeg burde legesjekkes. Faen ta artikler som liksom mener de veit alt om forhold. Bare tull alt sammen.

Og hihi, har jeg ikke fin dinosaur på skoleplanleggeren min? Serious business på universitetet.

4 responses to “No amount of pointless days

  1. Åh ja eg konne tenkt meg et dyr eg og :)

  2. herreguuuud har du begynt på ex-fac pensum til neste tirdag? ikke gjør det…og hvis du gjør det så kan det nok forklares ut ifra at du vet at handling X fører til Y som igjen gir feedback på X og som gjør at Z kan bli mulig i fremtiden.

  3. Hallo’o! Vi har samme bok jo! Hylland Eriksen! :D hoho, åssen går studiene?

    • Haha, najzz! Har han som foreleser, er utrolig flink og engasjerende. Og jeg har det smashing, strever sammen med Ida for å komme gjennom ex.fac og litt slik, men alt er finfint. Begynner å like Oslo veldig, veldig godt (: Håper du har det fint også, bai the waai. Bli med på reunion oppe i Moi til juuul!

Legg igjen en kommentar

