Into the orchard I walk peering way past the gate

Så liker jeg kanskje høsten litt da. Når jeg blir kjørt ut i skogen og får labbe rundt litt med kameraet mitt. Når det er sol, og passe varmt, og alt er ja.. fint. Det er ikke alltid jeg synes bygda jeg kommer fra er det kuleste verden har kommet med, men naturen rundt, den er jævlig bra til tider.

Men oioi, det var godt å komme tilbake til Oslo nå også. Han kjæresten min hadde kjøpt kinderegg serru. Ehehe.

4 responses to “Into the orchard I walk peering way past the gate

  1. åååh kinderegg, det vil eg og ha! for ein hærlig høst gif ;)

  2. Omnom! :D

  3. Huff, høsten er stort sett kald! Men enig at det er fint når sola skinner og man KAN overleve:)
    Sv: Ja ikke sant han hadde helt nydelige øyne!

Legg igjen en kommentar

