One night in Bangkok makes a hard man humble

Hei, jeg heter Frida, og jeg elsker å være meg! Jeg sa jo at jeg ville ut av landet. Og bæm, dagens ungdom ordner opp for seg selv. Resultatet? Jeg og min søte Ida drar nedover til Bangkok i desember, feirer nyttår, og koser oss til midten av januar.

Jeg er så gira at jeg nesten sitter og hopper i kontorstolen. (Jaok, hvem lurer jeg. Jeg har allerede dansa rundt på stuegolvet til denne her i en halvtime.)

6 responses to “One night in Bangkok makes a hard man humble

  1. Wow, virkelig? Dritkult! :D

  2. hehe, vet hva du mener.

    alltid digg med ny inspirasjon, eller bare bilder man kan beundre.

    høres ut som du kommer til å få en fiin nyttårsfeiring!

  3. æææææææææææææææææ!!!!!:D:D

Legg igjen en kommentar

