If not today, nor yet tomorrow, then some other day

I dag kom jeg hjem fra time etter time på lesesalen, og innså at det ikke er til noen som helst nytte. Jeg er jo faen meg millionær!

Bare å sitte og vente på at pengene kommer inn nå, også flytter jeg til en sydhavsøy og spiser mango til jeg dævver.

4 responses to “If not today, nor yet tomorrow, then some other day

    • Jeg kan kjøpe hele verden! Yeah!

      • Ja visst. Jeg føler meg ikke like heldig som deg når jeg får beskjed om at e-posten min (Ikke meg som person, men E-POSTEN min) kan være med i en konkurranse om en reise til Danmark, eller så var det De Karibiske Øyer.. Usikker. Det er ukult at e-posten min representerer meg.

        Igjen, jeg er glad på dine vegne. Fantastisk at akkurat du vant!

        • Haha, ja, jeg veit. Aldri hørt om noooen som har fått en slik mail eller noe før, så kjenner jo at jeg blir litt stolt :)))

Legg igjen en kommentar

