Bodies are swinging from rooftops and poles

Noen ganger får man så forbanna nok av Aristoteles, hans forbanna syn på sjelen og det forbanna grunnlaget det gir for dydsteorien. Universitet er gøy, ingen tvil. Men, noen ganger er det godt å ha noen som drar deg med på catwalk-show og oreo-kake. Hihi, fin kveld.

Og, enda bedre: jeg har kjøpt noen kjempesøte og fine makroner jeg skal belønne meg med når jeg har skrevet ferdig. Herregud, høres jo ut som om jeg bare spiser nå. Drikker te også faktisk.

2 responses to “Bodies are swinging from rooftops and poles

  1. sv: hihi, taakk :D haha, blir nok en del søl ja! og melk og kjeks er jo supergodt, nam :)

    åh, makroner, det vil jeg også smake! har hørt at det er utrolig godt, høhø.

  2. du lage så bra gif’er. me like! makroner har eg aldri smakt men koooos deg :)

Legg igjen en kommentar

