Look around, where do you belong

Når skolebøkene hoper seg opp, forelesningene blir grøt og alt suser forbi, er det koselig å ha litt fine ting å lene seg på.
Slik som:

-å smile til småunger fra trikkevinduet, og så se dem smile tilbake. masse.

-snille folk som guider meg rundt i byen så seint at det nesten er tidlig, for å finne den jævla nattbussen.

-når han i kassa på Spar gidder å flørte med meg, selv om jeg ser ut som om jeg hører til i en grøftekant.

-å komme hjem, og oppdage at kjæresten har tatt monsteroppvasken.

-hagen min når sola står opp om morgenen. åh, så fint lys og alt.

-en fryser som alltid har isbiter i seg. jeg spiser sikkert et brett om dagen.

-trikken opp Ekebergbakken, når det er helt mørkt ute, og Oslo bare er en by bestående av mange lys i mange farger.

-å lese litt koselige blogger, slik som denne.

-fargene på bladene akkurat, akkurat nå. før de slutter å være pene, og bare blir brune.

 

6 responses to “Look around, where do you belong

  1. Fiint innlegg :) Og fine bilder, åf kårs!

  2. jaa, ungene i dag altså. skylder på internett! og en smule (mer et brød) talent. heheh.

    fiine punkt og fiine bilder, forresten :)

  3. Åh, fine ting! Elsker det nederste bildet! :)
    /thank you!! :)

  4. Så fint innlegg, smile-innlegg, gjorde meg glad. Slike lister er herlig.

    Må si beskrivelsen av bloggen din på siden er kjempefin. Liker å tenke at en plass ligger tankene dine, selv når du selv har glemt dom.

  5. Hyggelig innlegg! Små øyeblikk er gull verdt. :D

    Og fine bilder, btw (:

  6. ååh! kjempe gøy!
    jeg gikk en kveld til bussholdeplassen. sånn kl 11 på kvelden. var bare jeg som gikk nedover en allé med trær på begge sider i masse fine farger som var ekstra fine i gatelykt-lyset, åsså blåste det sånn opp, akkurat som i Pochahontasfilmen! =D skulle ønske jeg kunne fimet det. VAKKERT!
    liker sånne småting <3
    miss yoooouu! ^^

Legg igjen en kommentar

