Never could have just a part of it, I always need more to get by

Åhhh. Jeg har så lyst på å finne ny musikk jeg  kan kose meg med på trikken om morgenen. Sigur Rós har jeg hørt i stykker, og The Beatles er for våkne for meg. Opeth har møtt samme skjebne som Sigur Rós, mens jeg bare er lei Avenged Sevenfold og Slipknot. Jeg har ikke evner nok til å finne flere fine japanske sanger, og de fleste soundtrackene jeg har blir litt kjedelige i lengden.

Men, så trenger jeg liksom noe å høre på, når trikken svinger rundt Ekeberg og fjorden ligger der og bare er finest. Slik om morgenen.

Hjelp?

 

7 responses to “Never could have just a part of it, I always need more to get by

  1. Alice in Chains, Arcade Fire, Beach Boys, Beirut, Biffy Clyro, Coheed & Cambria, Dropkick Murphys, Fever Ray, Iron & Wine, Radical Face, Radiohead, Russian Red, Susanne Sundfør, Trentemøller e mine forslag ;)

    / disco for alle (nå ska det seiast at det e egentlig bare ein liten lypsyl som ser ut som ei disco kula) ;)

  2. Mathias Eick å Ulver ffs.

  3. Clint Mansell – Death is the road to awe

    Hans Zimmer – Injection

    Globus – Diem Ex Dei

    Michael Giacchino – Win One For The Reaper

    Vangelis – West Across the Ocean Sea

    Parov Stelar – Catgroove
    http://www.youtube.com/watch?v=twqM56f_cVo (Videoen eier btw)

    :D

  4. neineinei, stakkars deg.
    Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde ødelagt Sigur Ròs og beatles og opeth. Da hadde vel jeg og vært en smule ødelagt.

    Men hmm, Beirut er fint, det samme med Camera Obscura.
    Om du liker noe mer hardere så er Suicide Silence sykt fett. Kanskje nick cave eller Etta James?
    Noen få band jeg er en smule glad i.

  5. Edward Sharpe and the magnetic zeroes, arcade fire, the drums, the smiths, eisleys.

  6. Damien Rice!! Blir aldri lei!

  7. Jeg liker å høre på Coldplay (Parachutes og Rush of blood..) og John Mayer (Room for squares) på bussen om morgenen når det er mørkt ute og jeg er litt i halvsøvne! :)

    Ellers er musikken til Oren Lavie veeeldig fin, men lurer på om det er mer midt på natta-musikk.

Legg igjen en kommentar

