I give in, and everything is clear

Se, jeg har et lite hus i hagen min. Slik følger visst med når man flytter til storbyen. Fint skal det være. Men ja, ehe, det er late dager på timeplanen om dagen. Ikke at det er noe som tilsier at det skal være slik, egentlig har jeg tusen og tusen ting å få gjørt. Men er inne i en liten trassperiode, så jeg gjør fint lite. Ser ut på sola som er fin, lager frokoster med helstekte tomater og bacon og alt som hører til. Ligger i senga og later som om jeg kan ligge der til det er kveld igjen, går ut og spiser middag på YaYa’s, hører på koselige samtaler på trikken.

Føler at trassalderen jeg er inne i nå, er litt mer koselig enn den jeg sikkert var i når jeg var liten.

One response to “I give in, and everything is clear

  1. // Vi satt rett ved baren der, der man måtte stå å vente for å få plasser:) Var der fra 19-21 (da skulle noen andre ha bordet vårt). SÅ, da kan det sikkert stemme? :D Synes du skulle sagt hei!

Legg igjen en kommentar

