Blaze a blaze, purple haze

Jeg er egentlig jævlig visuell av meg. Farger og former og alt slik – det er allright. Sikkert det siste jeg ville tenkt om jeg møtte meg selv på gata, ettersom jeg stort sett tusler rundt kledd i svart og grått. Men ja, synes ikke det er verst. Så jeg har stort sett alltid syntes at musikkvideoene til M.I.A. er heftig underholdende, bare fordi de ser ut som de gjør. Musikken er jo bra til tider den også.

Ogsååå. Så kommer Rihanna med Rude Boy, og folk dør på gatene. «Plagiat, kopi, hermegås, lolololol.». Og jeg, jeg kjenner jeg ikke helt bryr meg. Inspirasjon ser ut til å være et ord man ikke bruker lenger. Men: enda mer farger å se på jo! (Den dagen Rihanna begynner å danse som M.I.A. derimot, da er’e noe jævlig funky på gang.) Mmm, se, farger og former og gøy:

 

Unnskyld om det blir litt mye for øyet å se på. Men det er så flashy og gøy. (Rihanna her, og M.I.A. her og her, om du ikke fikk nok her.)

Legg igjen en kommentar

