The pleasure is all mine, to get to be the generous one

Så, plutselig, var det ikke helg mer. Og jeg veit egentlig ikke helt hva jeg brukte den på. Alt for mange timer med sinte blikk på ei oppgave jeg blir sint bare jeg ser, og tekopper av alle slag. Er det som er så fint med helger. Er egentlig jævlig greit å bare la dem flyte forbi noen ganger.

2 responses to “The pleasure is all mine, to get to be the generous one

  1. åh nå fikk eg lyst på kakao! ;) sjøl satt eg og va sint fordi ei venninna aldri ringte eller sendte melding (sko møta hu ute på byn på lørdag), og eg så hadde sminka meg, pynta meg, ja tilogmed krølla håret :O jaja då får me se fram te neste helg og håpa at den blir litt bedre ;)

  2. Ååå, after eight <3

Legg igjen en kommentar

