Every time, everyone, everything’s full of life

Oslo – byen som blir mindre og mindre for hver dag jeg tilbringer tid i den. Og samtidig bedre og bedre. I går spiste jeg dim sum på en ganske så grei restaurant, og tok et par øl på Blindern for å støtte Flyktningehjelpen. Hver øl ga en femmer til et godt formål, og jeg gikk inn for å støtte et lite land på egenhånd. Ehehe.

Men, nå er det helg! Skikkelig, skikkelig fri-helg, uten oppgaver å levere, eller tekster å lese. Så nå, nå skal jeg smelle til med en skikkelig frokost. Nam.

2 responses to “Every time, everyone, everything’s full of life

  1. Fine bilder! ^^,

    Og skikkelig helg er skikkelig godt. Det unner jeg deg. =D

  2. Det nederste var utrolig stilig, likte vinkelen og fargene og skyene og alt med det egentlig:)
    /Så godt å høre at du likte det. Var skikkelig usikker, men jeg og liker at ikke designet tar helt overhånd ;) hehe.

Legg igjen en kommentar

