Subconscious strange sensation

Faen. Jeg er på kjøret igjen. Klementinkjøret. Hvert eneste år,  like ille. Jeg skreller et par, for å ha noe å kose meg med. Og når jeg bestemmer meg for å spise dem, har jeg visst allerede gjort det. En gang var det noen som kjøpte en 10 kilos-eske klementiner til meg, for å møte mitt utømmelige behov. Jeg muncha opp hele lageret. Studiebudsjettet mitt, leseplanen min, livet mitt – hvordan skal dette gå?

Shit. Må bare ha en klementin til før jeg legger meg.

7 responses to “Subconscious strange sensation

  1. Ååå! nå fikk jeg lyst på klementinerrrrr :D
    men har kjøpt flere pepperkaker OG den julebrusen du liker så godt!! :D

  2. Ååh, hvorfor kan ikke jeg også bli hekta på frukt, blir bare hekta på sjokkis og sånt jeg.

    Svar: Genseren er heeerrrlig, har lyst på flere, og den rosa er jo superfiin!

  3. Klementiner! Elsker det!! :)
    / tusen tusen takk! Blir glad av å høre sånt! Syns det var litt vanskelig med at det skulle være kulde ja, så ble kanskje ikke det man tenker når man ser det men ;D hehe. hyggelig at du likte det!

  4. HAH!
    Some things never change!:D

    Seriously though, rehab?

  5. HAHAHA ! :D Jaja, klementiner ER nammenam!!

Legg igjen en kommentar

