Afraid to collide, you fall out of your mind

Jævlig rart det er. At kaffeglasset er det som tømmes først på kjøkkenet mitt. Helt seriøst, jeg gjør ikke annet enn å skrive og sove om dagen. Høres ut som en slik ting man bare sier, uten at det er helt, helt sant. Men oioi, jeg skal love deg jeg er ærlig. Men det er for en god sak. Drar nemlig til Trondheim i natt, og da skal jeg ikke tenke på skole eller annet slit. Ikke så mye ihvertfall. Sweet mother of halelujah, jeg gleder meg.

Åh, forresten. Det jeg ville si, er at du må gå på Spotify og høre på Moddi. Det er kos, det. Spesielt Rubbles.

2 responses to “Afraid to collide, you fall out of your mind

  1. see yaaa tomorraaa in T-town! :D

  2. //Jammen det er sånn det skal være! hehe. Men RH må nesten ses alene uansett (Tenk om noen plutselig sa «Dette var kjedelig» Kunne jo ende galt når en står og holder sverdet i hånda :P )

Legg igjen en kommentar

