They locked you up, so I forgot you

Da jeg var liten, hadde jeg to favorittmuseer: Teknisk museum i Oslo, og Skogbruksmuseet i Elverum. Det første hadde masse ting å ta på og leke med og alt, sistnevnte hadde ferskvannakvarier og masse døde dyr. Ehe, ja, jeg var fantastisk lett å underholde som barn. Men, for å komme til poenget, i dag var jeg på Skogbruksmuseet igjen. Og det er faktisk ganske koselig fortsatt. Jeg må innrømme at jeg sto ved akvariene og glante så lenge at et par foreldre begynte å titte rart på meg, men trivdes gjorde jeg da. Jeg fikk jo se på levede fisk og utstoppa dyr igjen.

Åh, ingenting vekker mitt indre barn som en utstoppa bjørn og litt ørret i kunstig fossefall.

One response to “They locked you up, so I forgot you

  1. Åh. Vitenskapssenteret i Trondheim var favoritten min… vet ikke om det hadde vært like stas å dratt dit igjen nå som «voksen», men hvem vet? :)

Legg igjen en kommentar

