We’re just two lost souls, swimming in a fish bowl

I helgen var jeg som sagt på Skogsbruksmuseet. Og det fine med det museet, er at de har masse akvarier. Noen ihvertfall. Da jeg var liten var det massevis, nå har det på mystisk vis gått ned til et nivå jeg kan betegne som «en del». Uansett. Det er så gøy! Bare masse fisk man finner i norske farvann, som stopper opp og titter på deg om man står lenge nok og glaner. Sikker på at jeg skremte livsskiten ut av et par barnefamilier når de kom tuslende inn i det mørke akvarierommet, og jeg sto for meg selv om strengt talt bare så dum ut. Men vi hadde det så fint, fisken og jeg.

5 responses to “We’re just two lost souls, swimming in a fish bowl

  1. vil du ha et lite akvarie??!?!? jeg har et du kan låne!:) kan ta med til oslo imorgen hvis du vil.

Legg igjen en kommentar

