And then the sales go through the roof, calculated, formulated

Har så lyst på frukt i massevis. Mango, pasjonsfrukt, ananas, druer, nam nam. Eventyrsjokolade og cola kan du få beholde, men jeg hadde blitt så glad, så glad om jeg kunne fått litt frukt å knaske på. Bare en liten plomme, bittelitt physalis. Noe.

Skal koke meg litt ingefær-te tror jeg. Og late som om jeg har frukt i huset. For faen, det er så kaldt at jeg ikke går til butikken før de åpner filial på verandaen min.

3 responses to “And then the sales go through the roof, calculated, formulated

  1. Ååå, pasjonsfrukt! Lenge siden jeg har spist.. Det skal jeg kjøpe i morgen, selv om jeg egentlig ikke har råd til å leve.

Legg igjen en kommentar

