Words can be broken, so can bones

Jeg er så lettpåvirkelig. Virkelig. Jeg ser en flaske med fin embalasje i kantina, og har så lyst på den at jeg ikke kan snakke om annet i ti minutter. Jeg leser om et land som har noe spennende ved seg, og jeg vil reise så ille at jeg nesten bestiller flybilletter etter to minutter. Åh, jeg er alle selgeres drøm. De som har noe spennende å tilby vel og merke. Til tider tror jeg at jeg er verdens minst hyggelige, når folk prøver å kaste på meg krill på Karl Johan. «Hej, du ser lite trött ut, jeg tycker du behöver krill!» «Fyfaenjegskalgidegtröttjeg!». Jesss.

Men ja. Det var vel ikke helt det jeg skulle fram til. I grunn ville jeg bare gi en liten info-runde, før jeg gikk videre til å fortelle hvor flink jeg er. For: jeg satt ihvertfall og hørte på Lamb of God på trikken nå i kveld, og ble så gira at jeg hadde lyst på å yppe til slosskamp med alle gamle fruer og fine damer jeg så. Pustet derimot godt inn, løp hjem og fant feiekosten. Og feiet alle trapper, steinheller og overflater jeg fant rundt huset. Snøen sto til alle kanter, og jeg følte meg som ei fin lite bygdekjerrig der jeg sto og veivet. Naboene må tro jeg går på et eller annet funky, når jeg kaster meg ut i hagen for å koste snø med energien til en rusa Duracell-kanin. Halv tolv på kvelden.

3 responses to “Words can be broken, so can bones

  1. Alle plassa må ha enn bygdeoriginal<3

  2. Hahaha! Liker at du får masse energi, styrer unna fristelsen til å banke opp uskyldinge mennesker, og heller feier. Du feier når du har energi. Genialt. ^^

Legg igjen en kommentar

