You don’t feel my energy, but it won’t be long

Tenkte at alle sikkert ikke har en like spennende lørdagskveld som meg, så her har dere noen bilder av meg som drikker blåbærjuice. Nei, faen, jeg tenkte egentlig bare at jeg skulle vise at det fortsatt var liv i meg. Og, ikke minst – at jeg har fått macbooken min hit til Oslo, slik at jeg kan leke loltard i photobooth for hele verden. Teknologien altså, åhå.

God helg forresten. Alt vel?

7 responses to “You don’t feel my energy, but it won’t be long

  1. Pugge-Pugg og Lese-Les. Det nye barnetv konseptet mitt.

  2. for ein søt gif ;)

    / ja bøker e fantastiske ;)

  3. aw, søt animasjon. alt bare vel her ja!

  4. http://wimp.com/webcameffects/
    Æg forvente noge lignande, minst.

  5. Du og gif’ene dine altså! Cuuuute :D

  6. Du er sykt peen! :)
    / å, jeg er avhengig jeg. Ikke bra.! men bilde-appsene gjør det veldig mye bedre.

Legg igjen en kommentar

