A sense of new beginning, I sense a wind of change

Hei. Lyst på noe godt, hæ? Er du som meg, som egentlig ikke er så gira på pepperkaker? Men som gjerne muncher nedpå et helt fat med ost og kjeks? Og sitter du nå og sturer lit over hvordan du skal leve gjennom julen som er på vei? (Hvem lurer vi, julemarsipanen var i hyllene før bladene falt av trærne. La oss likevel late som.) Oioi, have I got news for you.

Alt du trenger, er egentlig en god blåmuggost og litt pepperkaker. Miks, og kjenn livsgleden stige. Det høres greit teit ut, å blande slike ting, men det er faktisk veldig, veldig godt. Om du er redd for ting som smaker, kjøp den osten under her. Smaker faen ikke noe. Er du tøff: kos deg i ostedisken. Pepperkake og ost er den nye greia. Lover.

Ikke våg å si æsj før du har smakt. Og selv da, skal du hviske det lavt, lavt.

9 responses to “A sense of new beginning, I sense a wind of change

  1. Matbloggeren Frida<3

  2. Jeg er litt skeptisk til muggost, men kunne godt prøvd det med annen ost. Kremost? Hm, vet ikke helt hvilken type kremost som ville passet til pepperkaker men. Men nå fikk jeg jo skikkelig lyst på ost og kjeks daaa.

  3. hehehe eg fikk og utrolig lyst å reisa der neste år ved å lesa det eg sjøl skreiv om roskilde. det e jo ein så ubeskrivelig fantastisk verden å besøka avogte. kanskje eg drar neste år, kanskje ikje, kem vett ;)

  4. Det er det som er så krevende med negler. Det funker ikke å bare kaste på en neglelakk, fordi man føler seg ikke fin uansett. Man må sette av god tid til å lakke neglene :)

    Jeg spiser ingen julegodt før første desember, jeg.

  5. Huff, det hørtes ikke så godt ut, men jeg skal ikke si æsj for jeg har ikke smakt det ;)
    Jeg nekter meg selv noe som helst som har med julen før det er desember jeg, lukker alt ute til da.
    / tuusen takk! Det er ikke det jeg tenkte først heller. så for meg en søt dukke eller noe, men så kom jeg jo på at det er jo faktisk en «doll» ;) hehe.

Legg igjen en kommentar

