I will transfer you into the bare grip of thinking tranquillity


Det å skulle fokusere når man må det, går ikke alltid helt som ønsket. I dag har jeg drukket mer kaffe enn jeg tørr å fortelle mamma, og jobbet mindre enn jeg våger å innrømme for meg selv. Hadde et vagt håp om at hjernen ville innse alvoret når alt koffeinet fikk innpass i kroppen, men vi var visst ikke helt på talefot. Så, da blir man sittende og lengte etter sommeren i stedet. Etter det lange og deilige dagslyset som desember ikke har mye å konkurrere mot. Og etter dager som kan fylles med så mye te og kos som man bare vil.

Litt gøy å se hvor mange bilder jeg har av te og tekopper på dataen min, når jeg begynner å bla igjennom alle mappene jeg har. Fatter ikke hvorfor noen mennesker (les: kjærester man bor med) mener jeg drikker litt vel mye te. Neh.

God helg, slik forresten.


Legg igjen en kommentar

