I demand nothing, but I want it all

Heija familjen och världen. Kom på, om noen plutselig blir slått av et et ønske om å gi meg julegaver, er jeg veldig, veldig åpen for det. Så, da tenkte jeg at jeg kanskje kunne dele litt med hva jeg gjerne vil ha.

▲Gavekort. På f.eks. H&M, Monki, Weekdays, Body Shop, Åhlens eller Ikea. Så jeg kan putte flere ting i klesskapet mitt, eller i leiligheten. Er så fornuftig, jeg.

▲Penger så jeg kan se verden. For, det er slik man vokser som menneske. Studentbudsjett tar bare ikke høyde for slikt.

▲Bøker. Ettersom det noen ganger blir litt mye faglitteratur og begreper og lange avhandlinger.

▲Litt finansiell støtte til å oppgradere fotoutstyret mitt. Ser selv at selv om jeg er glad i det jeg har, har det sine grenser i funksjonalitet. Kjipt nok.

▲Te. Alltid bra, alltid fint. Og ganske ofte sunt. Er’e rart jeg liker’e?


Men, strengt talt, så er jeg glad for det meste jeg. Jeg har det ganske fint, slik ting er akkurat, akkurat nå også. Kunne gjerne blitt mangemillionær også, men alt til sin tid.

 

One response to “I demand nothing, but I want it all

  1. tusen tusen takk, for fin fin fin kommentar. Jeg ble superglad!:) <3

Legg igjen en kommentar

