In the cold ceremonial perfection

Eksamenstiden er snart over. Evig påfyll av usannsynlige menger med kaffekopper er snart forbi. Fremmedord, idiotisker modeller og uhåndgripelige formuleringer av postulater, teser, dilemmaer og svada. Så, så er er det ferie! Og jeg skal danse og smile og synge og le og drikke så mye te og gløgg og andre fine ting, at verden vil bli forbløffet. Snart.

Gleder meg så fælt at det gjør litt vondt inni meg.

8 responses to “In the cold ceremonial perfection

  1. *grøss* eksamen. Men du er jo så flink til sånt, så alt kommer jo til å gå strålende regner jeg med!

  2. Jeg har det veldig fint, så du får nok også det^^

  3. Must og svensk gløgg venter sammen med lussekatter :-)

  4. Anna 'Sokrates' Tronstad

    Du er rå på bilder. Liker særlig det siste der :-)) Lykke til med ex-phil.

Legg igjen en kommentar

