This part I control

I dag besto jeg exphil-testen min. Bæm, ett skritt nærmere ferie. Og enda en grunn til å lage seg en stor og deilig kopp med chai-te. Åh, te, du er så fantastisk bra. Slik ser det forresten ut når jeg er på vei til trikken om dagen. Ikke verst verden, du har stil.

4 responses to “This part I control

  1. Yay, ferdig med ex. phil.! :D Var det muntlig? Ååh, chai-te, namnam.

  2. Jeg tok også exphil-testen i dag, og selv om den ikke er så stor og tidkrevende er det en skikkelig god følelse å være ferdig!

    June: Sannsynligvis snakker hun om multiple choise-testen man tar (ved siden av en større semesteroppgave) når man har seminarvarianten av ex-phil :) Så man er ikke nødvendigvis ferdig med faget selv om man har tatt testen. (Jeg er iallfall ikke det! Årh…)

Legg igjen en kommentar

