Et lite skritt nærmere å måtte leke voksen

Tenkte bare jeg skulle hilse og si at jeg endelig har fått summet meg til å ordne førerkort. Føler meg umåtelig voksen, nå som jeg både har studielån, førerkort og regninger å betale.

Så nå, nå skal jeg bare sitte og se på fuglene ute i fugleneket, drikke masse god kanel-te og vente på jul. (Hvem lurer jeg? Jeg venter på sol og Thailand og varme og svette tuk-tuks og mat jeg ikke vil prøve å uttale navnet på en gang.) Men jul er fint det også. Så jeg kan glede meg litt til begge deler.

2 responses to “Et lite skritt nærmere å måtte leke voksen

  1. Du er så suuperflink! :D

Legg igjen en kommentar

