Valgets kvaler

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal lese denne julen. Tradisjonen tro kan jeg ikke ta opp én liten roman og si meg fornøyd med det. Jul er synonymt med store bøker, lange historier og netter som strekker seg så langt at de blir morgener, akkurat fordi jeg bare må lese ett kapittel til. Hele tiden. Listen med kandidater er ikke noe overveldende syn, men jeg kan med hånden på hjertet og ørten kors på halsen si at det ikke er så lett likevel. Sååå. Ja.

Harry Potter, Narnia eller Ringenes Herre? Alle er så deilige å lese, og alle har så fantastiske karakterer. Det er bare så vanskelig å bestemme seg for Ron Weasley, Mr. Tumnus eller Aragorn.

9 responses to “Valgets kvaler

  1. Narnia! :D Åh, jeg fikk ihvertfall veldig lyst til å lese Narnia! Har aldri gjort det før nemlig, bare sett filmene.

  2. Jeg stemmer også for Narnia egentlig. Er i Narnia-stemning om dagen. Det er så julete.

    • Jaaa, det er jo det. Åh, det skulle vært én bok i verden, som jeg kunne lest om og om igjen. Hadde jeg sluppet å velge.

  3. Narnia!
    For dæ æ mest julitte!
    Problem solved \m/

  4. Jeg leser Harry Potter i jula, men Narnia er kanskje mer «julebok» :)
    / tuusen takk! :) God jul!!

  5. altsååå. det var jææævlig vanskelig å velge mellom Ron, Mr. Tumnus og Aragorn… =0
    MEN jeg har nettopp sett HarryPotter på kiiiino, så er litt der altså. MEN så kommer jo Narnia på kino etter jul =D og jeg tenker at ringenes herre er litt mye (for meg vaffal) å lese i jula. så… jeg faller litt mot Narnia jeg å ^^mih! RON WEASLEY<3

  6. Narnia. Jeg hermer etter andre og sier at de, hvert fall den første, er mest julete. :D

    Uansett valg, tho, så vil du nok kose deg! Alle alternativer tror jeg er godt lesestoff. ^^

  7. Ja, det er nettopp det. Jeg er jo gravid i tillegg så du kan jo enke deg selv? Haha! Men det gikk bra på julebordet da, men den strammet veldig. Det som er så fint med den er at korsettet går bare rett over puppene så henger resten løst over magen å sånn, så den er jo fin på gravide forsåvidt. Så lenge man ikke er HØYgravid da selvfølgelig:-p

    Jge har den i sort også, men den tenkte jeg å ha på meg på nyttårsaften. Jaja! jeg får se. Tror det blir til at jeg tar på meg nummer 2 i morgen altså:-)

  8. Narnia er ganske julete, men Ron Weasley er AWESOME så jeg stemmer Harry Potter. :3
    But then again, elsker ringenes herre :D
    Les alleee<3
    Fant bloggen din på weheartit, liker bildene og de her setningene og det der, og blir nok å legge ut et par bilder på tumblren min, skal legge en link til siden din, håper du ikke blir sur, god jul :3

Legg igjen en kommentar

