Jetlag, nudler og reisesavn

Jeg er fortsatt jetlag personifisert, lengter etter mat jeg har peiling på hva inneholder og mennesker som smiler og roper «sawadee ka» til høyre, venstre og rett fram hele tiden. Og ikke bare litt heller. Men, her er en kort oppsummering av turen vi hadde ihvertfall. Liten visuell presentasjon i dag, så kan det være at jeg maner frem litt tiltakslyst og utdyper i morgen. Fantastisk.

5 responses to “Jetlag, nudler og reisesavn

  1. åååhå! heldigriser for tusende ganger! ^^

  2. Åh, så flott. Jeg gleder meg til å høre om turen dere hadde! :D

  3. Det er veldig kult! :) Det gjør ikke akkurat reiselysten noe mindre. Luckypigs! :D

Legg igjen en kommentar

