Når leggetid egentlig kunne kommet etter frokost

Jeg vet ikke hvor lenge jeg kan skylde på jetlag, når jeg er sliten. Men good lords of everything mighty, jeg er så dautrøtt om dagen at det nesten er skammelig. Vent, stryk det, det er ikke nesten. Det er langt forbi, det er i en hel annen gate. Flaut, det er det man kaller det, når man egentlig bare vil ta kvelden så fort middagen er spist opp.

Bare så jeg ikke høres ut som om jeg har tatovert «utdanning er kjipt» i panna; jeg tror i grunn jeg liker fagene jeg skal dra igang med. Det blir mye kaffe, mye markeringstusj. Men det blir fint. Likevel, moder’n møtte en av mine gamle lærere her en dag. «Går hun ikke noe grafisk altså, har hun ikke arbeidet videre med det visuelle uttrykket sitt?» Når jeg tenkte på det, var den eneste visuelle utviklingen jeg har hatt, overgangen fra oransje til gul markeringstusj på lesesalen. Men, jeg føler likevel at jeg er på rett sted i verden. Jeg skulle ønske jeg kunne leve flere liv samtidig, prøve og lære alle tingene jeg synes er spennende. Men akkurat nå, føler jeg at jeg er her jeg skal være. Og jeg trenger ikke mer, akkurat, akkurat nå.

6 responses to “Når leggetid egentlig kunne kommet etter frokost

  1. åh eg like gifane dine asså, blir lika glad kvar gong ;)

    / tusen takk for tips, sa sjekka de ut ;)

  2. DEEEET.ER.SÅÅ.KOSELIG.Å.LESE.BLOGGEN.DIIIIN! ja ^^

  3. oi så rart, fant plutselig en kommentar fra deg under Ikke-godkjente kommentarer hos meg. weird! men koselig og, takk!
    finfin gif, og gul markeringstusj er btw the shit! ^^

  4. hehehe, tusen takk, gif for ever ;)

Legg igjen en kommentar

