Å drømme seg bort, bittelitt

Hei. Jeg er litt opptatt om dagen, jeg. Leser ting jeg ikke forstår i store, tunge og veldig veldig akademiske bøker. Drikker te, og ser ut av vinduet. Og da blir det ikke så veldig mye å føre ned her heller. Så, slik at dagen din skal rykke opp noen hakk på skalaen likevel, kan du se på noen bilder til fra Thailand. Jeg gjør ihvertfall det, når det blir litt mye språkpsykologi og psykolingvistikk og andre fine ting. Bare drømmer meg bort, bittelitt. Det er så godt å reise.

One response to “Å drømme seg bort, bittelitt

  1. Herlige bilder! Skulle ønske jeg også kunne reist bort, om så bare for et øyeblikk.

Legg igjen en kommentar

