Tid for fritid

I dag våknet jeg, og bestemte meg for å leve livet litt som en hobbit; jeg hadde både en first breakfast, og en second. Ingen dager kan ende som totalt sløseri når man rekker å spise frokost to ganger. Og dagen ble på ingen måte sløst – i dag satte jeg igang med min nye hobby! Mennesket skal jo realisere seg selv i  dagens samfunn, finne seg sjæl og alt det der. Så, jeg måtte få samlet meg og satt i gang med en hobby. Frimerkesamling ble litt for teit, tur i skog og mark krever at jeg må dra meg ut i skog og mark hver uke. Så det ble heller dårlig med det også. Derimot har jeg funnet noe jeg synes er veldig, veldig smart. En hobby som ikke bare er litt gøy, men jævlig praktisk. I noen situasjoner. I noen områder. Bittelitt.

Jeg har begynt på arabiskkurs!

Kanskje litt ambisiøst å dra igang med et språk hvor bokstavene endrer form avhengig av hvor de er i et ord, og lydene er så.. unike at jeg ikke skiller en mumling fra en annen. Men ja. Ismi Frida, og jeg har nå lært å skrive navnet mitt slik: فريدا

Du da, har du en hobby?

11 responses to “Tid for fritid

  1. Liker at Karl Erik står i bakgrunnen mens du tar glade bilder. :)

    + at det er awesome å begynne på et språkkurs, men arabisk? Japansk..? :D

  2. kult å lære arabisk da :D

  3. Oooh, kult! Arabisk er sikkert gøy! Jeg har et forslag, du lærer meg arabisk og så lærerer jeg deg japansk? k?

  4. haha, ble rett og slett glad av å lese dette innlegget. Morsom GIF, og så arabisk da! Lykke til? hehe ;)

    • Hah, fantastisk hyggelig å høre! :) Og takk, tror jeg kommer til å trenge en del «lykke til» før jeg er gjennom dette kurset, haha.

  5. LITT ambisiøst ja gitt! Jeg mistenker sterkt at du må være et lite geni. Og så er du innmari søt også, elsker gif’en! :D

Legg igjen en kommentar

