Vil man ha noe fint, må man ta ansvar for det selv

Noen av ulempene med at verden har blitt så hendig, rask og elektronisk, er at man ikke lenger får så mye hyggelig post. Nå er det e-mail. E-faktura, nettbank: et tastetrykk så kan man høre på den nye sangen man har gledet seg sånn til å høre. Misforstå meg for all del ikke – er det noen som setter pris på hvor fint og enkelt det er med tastetrykk og museklikk og alt som hører til, er det meg. Men, det var det med posten. Jeg savner litt å få post. De brevene jeg får nåfortiden, er stort sett undertegnet Eidsiva og inneholder tall jeg synes er litt under middels spennende. Så, jeg tok ansvar for å få noe i postkassen igjen. Før brukte jeg å skaffe meg brevvenner, som jeg glemte etter to månender, men uansett. Nå, nå gikk jeg inn for å handle litt på nett, ettersom man jo alltid har så mye penger til overs som student. (Hvis du vil, kan du få fnise litt her, kanskje himle litt med øynene. Det er helt greit.)

Fantastisk nok, i går kom fruktene av mitt arbeid. Post! Noe i postkassen som ikke var regninger eller supertilbud på G-sports nye alpinpakker og annet jeg resirkulerer før jeg i grunn leser det. Og gjett da, hva jeg fikk. (Mentalt teller jeg nå til tre her, lar deg tenke litt, mumle noen forslag ut i luften.) Jeg fikk te! Te! I posten! Jeg er fortsatt glad, jeg. 24 timer senere, og jeg er fortsatt skamglad fordi jeg fikk noe i posten.

Jeg så The Pursuit of Happyness sist uke vettu, lært meg å ta ansvar for egen lykke. Også så fint det er da gitt.

Edit: jeg glemte jo helt å si hvor teen kom ifra. Handla på iherb.com, masse te, masse gøy, masse rart. Og, ehe, om du også handler der for første gang, kan du bruke koden IDA495, og få $5 i avslag. Baithewaaaiilzm.

6 responses to “Vil man ha noe fint, må man ta ansvar for det selv

  1. Post er så fint! Og te er namnam! Fin kombinasjon!

    • Haha, jeg veeet. Og selv om resten av posten viser seg å være regninger, har man masse god te å trøste seg med. Verden altså, jeg elsker den!

  2. Jaaa, te i posten! Det har jeg også fått en gang. En fin og kjempegod frukt-te fra Twinings. Mmmmm. Hvor har du bestilt denne vidunderlige teen da?
    Jeg savner å få brev..

  3. / Har akkurat lasta opp det nye designet, så det var koselig å høre :D

    Aaaah, blogg.no-kid <3

  4. Nam! Mye god te der :D

Legg igjen en kommentar

