Slik skal det gjøres

Her har du en kjempedeilig spilleliste. Sett på den.

Gå inn på kjøkkenet, og finn disse tingene:

3 skiver loff eller annet brød
1 egg
1,5 dl melk
1 ss sukker
½-1 ts  kanel

Rør sammen ingrediensene i en dyp tallerken eller lignende, og legg brødet oppi. La det trekke godt inn. Tørre skiver er bedre enn ferske her, så det er kjempebra for deg om du har vært opptatt de siste dagene og ikke brydd deg om å handle brød. Varm opp stekepanna til middels varme, sleng brødskivene oppi og stek de på begge sider. Det sunne ville være å steke dem i olje, men det er søndag, så klink til med litt margarin. Når det ser bra ut, skal du få lov til å gå bort til kjøleskapet igjen og se om du kanskje har litt bær eller noe godt syltetøy. Gjør som med margarinet: spar ikke på noe, men lass på med det som smaker godt.

Og nå, nå som det er søndag, hviledagen, tenkte jeg at jeg skulle la deg bestemme selv hvordan dagen går videre herifra. Det er fristende å kommandere deg til å gå en tur i nærmeste park/skog/gate e.l., eller kanskje lese en god bok mens du forsvinner ned i en evig krøll av dyner og pledd. Men, akkurat fordi det er søndag, skal jeg bare be deg om å kose deg. Og det, det synes jeg også at du skal gjøre skikkelig og med innlevelse. Ha en fantastisk søndag, slik fra meg til deg.

9 responses to “Slik skal det gjøres

  1. Det så utrolig koselig ut. Ha en fin søndag du også :)

  2. JEG LAGDER DET NÅ!
    du er så inspirerende altsåååå <3

  3. det såg utrolig godt ut! sko sett det tidligare for nå har eg nettopp spist meg altfor mett på biff ;)

    / haha, tusen takk søte! så søt kommentar, snille du ;)

  4. Nå fikk jeg syyykt lyst på arme riddere.. Faen at jeg ikke tåler melk og gluten og egg lengre :o

  5. Mmmm, filmmusikk! :)

  6. Det så både godt og koselig ut! Kjempefint innlegg. :)

    // Har ikke hørt om Battle Royale, nei! The Hunger Games er fantastisk, og bør absolutt sjekkes ut! :)

Legg igjen en kommentar

