Da capo?

Hei du som kom på trikken i ettermiddag, og sang og spilte gitar; fantastisk! Mer! Jeg tror det er her man klapper i hendene og roper «da capo». Hva i all verden du holdt på med, hva den utløsende årsaken til at du plutselig gikk inn på 17-trikken med kassegitar, gul jakke og strikkelue, har jeg ingen formening om. Men i en sliten rush-trikk dro det opp livskvaliteten fra allright til awesome på fem sekunder. Fra god dag, til solskinnsdag med strøssel på.

Oslo, du er da ganske så bra da du gidder. Fortsett slik, jeg liker det.

One response to “Da capo?

  1. Åh, jeg tror jeg må ha tatt samme trikk som deg! :)

Legg igjen en kommentar

