Slik starter gode dager

Det fine med å begynne sent på skolen, er at du kan høre på Pendulum kjempehøyt og danse rundt i stua. Du kan dra for alle gardinene, tenke sinte ting om vinterkulda og svinge deg inne i varmen. Går naboene forbi er sannsynligheten stor for at de tror jeg befinner meg i et eller annet illebefinnende. Men jeg, jeg befinner meg midt inne et velbefinnende uten ende!

Ha en fantastisk dag, dans litt når ingen ser. (Eller når de stirrer rett på deg. Whatever floats your boat.)

6 responses to “Slik starter gode dager

  1. eg tror jommen eg ska dansa litt mens eg lage middag, ha ein fin dag du og, gifeksperten ;)

  2. har ikke gardiner! …men danser likevel:)

Legg igjen en kommentar

