Nesten så det er sommer nå

I går ble jeg tildelt gratis boller på vei til t-banen, og tenkte at «dette må være toppen av februar, jeg er i hvetehimmelen!». Så da jeg våknet i dag tidlig var jeg i grunn ikke innstilt på så mye mer, enn en helt allright februar-dag, med alt som hører til i februar. Snø, kulde og.. snø? Men, nei! Akk, dagens ungdom tar alt for gitt.

Det var jo sol i dag! Den ultimate hverdagsbooster, woha. Krabbet ut fra mitt lille hi under dyna, og innså at det var 15 varmegrader i solveggen. Femten. Ca tjue grader mer enn hver bidige, nedsnødde og isdekkede dag så langt dette året. Var så fornøyd da jeg kunne sette på meg solbriller og gå ut uten å se ut som en dårlig integrert inuitt, at de resterende fotgjengerne langs veien skulte mistenktsomt mot meg når jeg kom smilende mot dem. To timer sol, og jeg er helfrelst. Snart sommer, snart!

5 responses to “Nesten så det er sommer nå

  1. Heldig! Jeg vil også i hvetehimmelen og ha sol. Det hørtes fantastisk ut. Altså. I går snødde det her. Så regnet det, så haglet det litt. I dag var det overskya. Æsj.
    Du ga meg et lite håp nå da :)

  2. heldiggris som fikk boller!!
    og veldig fine bilder du har tatt :-)

  3. ja, det nærmer seg sommer med stormskritt! gleder meg!
    hørtes godt ut med boller akkurat nå!
    veldig stilige bilder! liker den gammeldagse effekten :)

  4. Hadde den solfølelsen tidligere i dag jeg også, ble så lykkelig da sola endelig kom seg over fjellene og faktisk var oppe i noen timer <3 Og jeg tror jeg skal bake boller i løpet av helgen, så jeg havner i hvetehimmelen også! Neida så, snart sommer!

  5. Hei. Så fiiin side du har. Og herlige bilder. Er det i orden om jeg låner disse fine oslobildene dine på min blogg? (linker selvfølgelig tilbake hit til deg.)

Legg igjen en kommentar

