Ni hao!

Satt plutselig med en evig mengde skoleoppgaver i fanget, og fant ut at det måtte ordnes med noe motivasjon. Så, i kveld, nesten akkurat nå, bestilte jeg og han fine jeg bor med noen flybilletter. Til Kina! Og som jeg gleder meg. Vi har ikke planlagt så veldig mye av turen, og den er ikke så fryktelig, fryktelig lang, men den blir fin. Finere enn finest. På slutten av mai flyr vi ihvertfall til Beijing og har det litt gøy. Og jeg gledergledergleder meg som et lite dyr som gleder seg evig mye. Og det er en del.

6 responses to “Ni hao!

  1. Gleder du deg som en jævlig liten hund kanskje?
    Jeg er sjalu!

  2. Jeg dør litt. Seriøst. Kina. Ååååå misunnelse! Til de grader. Det blir sikkert kjempegøy :D

  3. Motivasjon må man ha. Like greit å bestemme seg for Kina da ^^ hihi

    Hvor lenge blir dere egentlig?

Legg igjen en kommentar

