Det klør

Når jeg finner slike videoer, får jeg så lyst på å reise igjen. Det klør enda mer i kroppen, når jeg vet jeg har vært på flere av stedene jeg ser, at jeg faktisk har kjent de sandkornene mellom tærne, at jeg har sett båtene seile over elven – og tilbake igjen – akkurat der. Men her sitter jeg, i en leilighet i Oslo, med en lunken kopp te og ulltøfler på føttene. Og hele meg klør, klær etter å puste inn et nytt sted.

2 responses to “Det klør

  1. Hadde ikke vært noe bedre enn å flykte fra vinteren i noen uker nå… :)

  2. æææviltilbake! Har til og med lyst til å sitte på nattog og spise sjøgressgele:)

Legg igjen en kommentar

