Amsterdam, here I come

Sokker strødd utover stuegolvet, passet på kjøkkenbenken, toalettsaker i en bylt på badet og kameraet ladet og klart; snart klar for å dra på tur nå. Drar til Amsterdam i morgen, og blir i tulipanene og vindmøllenes land i fem dager. Vet egentlig ikke helt hva jeg forventer av Amsterdam, har alltid tenkt på det som et litt middels sted i Europa, med coffeeshops, Red Light District og de tidligere nevnte tulipanene. Men, man skal gi alt en sjanse. Er slik man utvider horisonten sin, er det ikke?

I tillegg har jeg hørt de har fantastiske pannekaker. Og er det noe jeg kan forlate Oslos grå gater for, er det mat. Spesielt pannekaker.

6 responses to “Amsterdam, here I come

  1. Hvilket fly skal du ta?
    skal selv til Amsterdam i morgen, kanskje med samme fly som du.. :p
    liker bloggen din forresten!

  2. Spennende! Ha en god tur :-)

  3. Goood tur og kos deg masse! :) Kjenner jeg blir voldsomt misunnelig på alle som reiser på ferie om dagen… :)

  4. ahh, kos deg masse :-)
    du har så fine bilder på bloggen din! Gleder meg til å se Amsterdam gjennom fotolinsa di, ennå ferskt i minne…

  5. Om du ikke har noen problemer med det vil jeg gjerne linke deg til bloggen min?
    Ha en fortsatt fin tur :-)

Legg igjen en kommentar

