Straks tilbake

Heia Norge, jeg er tilbake. I det norskeste Norge jeg har vært i på lenge. Tenkte jeg skulle fortelle litt om Amsterdam og hvor fint det er å være på tur, men først må jeg spise min egen vekt i vitaminer. Deretter cirka det dobbelte i kaffe. Det skjer noe med kroppen når man sover på sovesal med en hel mengde jenter; på godt og vondt. Turen var kjempebra, kroppen min er slakt.

Men, vi ses! Se litt på VM eller noe, så er jeg straks tilbake.

One response to “Straks tilbake

  1. Jeg vil se bildeer! :D Men du skal selvfølgelig få lov til å slappe av litt først, hihi. Ble det pannekakespising? :D Åh, pannekaker <3

Legg igjen en kommentar

